вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту  На смак і колір друзів немає Назва навчальної теми Органічні речовини
 Основний та другорядні навчальні предмети  хімія
Вік учнів, клас 17 років, 11 клас
 Стислий опис проекту
Проект розрахований на учнів 11 класу з хімії.Проводиться під час вивчення теми «Органічні сполуки».Клас ділиться на 5 груп. Проект триває один місяць
 План
План навчального проекту 
План впровадження проекту Навчальні цілі
 В результаті виконання даного проекту учні повинні навчитися виберати продукти. Що дозволяє державна санітарно-гігієнічна експертиза .яку видає Міністерство охорони здоровя.Сформувати: Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання Прийняття відповідальності за результати спільної роботи Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
 Опис оцінювання 
На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють,проводить анкетування для поділу в групи.
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання,що допомагає учням розвивати навички мислення вищих рівнів,розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання.Вчитель з учнями використовують 3-Х-Д таблиці, які дадуть змогу скорегувати напрямок навчання,відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.Оцінювання здійснюється вчителем шоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення коротких самостійних робіт. Один одного учні оцінюють щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання.
В кінці роботи над проектом групи учнів всього класу здійснюють самооцінювання та взаємооцінювання. Діяльність учнів
Перед початком роботи вчитель створює публікацію для демонстрації ідей проекту. Учні поділяються на групи,залежно від вподобань до предмету.1група Історики ,вони повинні вивчити час та причини появи харчових добавок в продуктах. Результати учні оформляють у вигляді стенгазети.2 група і 3 група Дослідники.Кожна отримує по 6груп Е – добавок. Їх завдання встановити їх числа та дати перелік продуктів,які найчастіше вживають учні, в яких вони знаходяться,їх шкідливий вплив на здоровя.Результати учні оформляють у вигляді презентації. 4група Медики .Вони готують поради як правильно вживати продукти ,що містять харчові добавки.Результатом їх роботи є теж підготування презентації. Кожна група оберає керівника ,який координує роботу своєї групи , отримуючи поради вчителя.5 група Медіа-група, її завдання допомагати в приготуванні презентацій
 Відомості про автораІм'я, прізвище Горун Олена АнатоліївнаФах, навчальний предмет вчитель хімії і біології , хіміяНавчальний заклад Коротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської областіМісто\село, район, область смт.Коротич, Харківський район,Харківська область Відомості про тренінгДати проведення тренінгу 13.08.2012-20.08.2012Місце проведення тренінгу Манченківська ЗОШ
 Тренери Ковбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий